|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Glasaj i ostavi komentar

Za mame dojilje.
пеперутка16

Malo čudno pitanje ali me zanima: da li su mame dojilje probale vlastito mlijeko?

Da.
Ne.


Komentari:
Za sada još nema komentara!
Komentiraj!



Rezultati ankete

gay parada u splitu
malizia

kakav je vaš stav?

podržavam (27%)

ne podržavam (40%)

nemam ništa protiv homosex. , ali sam protiv paradiranja (33%)


Broj svih glasova: 204
Komentari:

natalijax, 12.6.2011


inesica, 12.6.2011
To mi izgleda kao provokacija i uopce mi se ne vidjaju prideovi.


mišica 666, 12.6.2011
podržavam. ljudi se bore za svoja prava i nerazumim neandertalce koji ih kamenuju.


malizia, 12.6.2011
moj odg. je pod c) nemam ništa protiv njih,dapače, ali ne podržavam javno iskazivanje svoje sex orjentacije. sexualnost je privatna , a ne javna stvar.


Zvonki, 12.6.2011
Nisu mi jasne te parade. Ni ja ne organiziram paradu jer spavam samo sa svojim mužem pa ne moraju ni oni. Neka žive kako hoće a ostale neka pute na miru.


anoniman, 12.6.2011
idu mi na živce te parade, nemam ništa protiv homoseksualaca-oni ne mogu birati svoju seksualnu orijentaciju,za razliku od neandertalaca koji urlaju"ubi pedera"-oni su odabrali biti to što jesu


mamacita, 12.6.2011
Istina, sta drugo ocekuju u zemlji koja je tvrdokorno tradicionalna, zasto paradiraju, to je sasvim bez veze. Ta ja ne paradiram po gradu jer sam heteroseksualna. Zivi kako zelis unutar svoje kuce ili stana, no dok si vani u javnosti ponasaj se normalno i ne privlaci paznju na sebe negativnim paradiranjima. Isto cu u bilo koje doba dana napisati i reci ljudima (parovima musko-zenskim) ako se javno ljube (french kiss usred trga), oskudno odjevenima i tsl. Seksualna orijentacija je ipak privatna stvar.


mišica 666, 12.6.2011
nije vam jasno što paradiraje. paradiraju zato što žele mogučnost sklapanja braka odnosno da im se priznaju jednaka prava kao heteroseksualcima u vanbračnoj zajednici i da mogu posvajati djecu.


mamacita, 12.6.2011
O, da, i to namjeravaju postici javnim paradiranjem? Ma svakako to nije nacin da se tako nesto postigne. I dijete koje odrasta u takvoj zajednici, sa dvije mame ili sa dva tate... kakvu predodzbu o zivotu i suzivotu ce imati za svoj valstiti zivot? Zbilja? Neke stvari nisu bez veze neprirodne.


malizia, 12.6.2011
meni je to cirkus, a ne traženje prava, prava se traže u instutucijama, a ne na ulici javnim iskazivanjem svoje sexualne opredjeljenosti. uopće ne podržavam ekplicitno ponašanje u javnosti bilo homo bilo hetero, meni je svejedno.


mišica 666, 12.6.2011
ko kaže da je to neprirodno mamacita. mislim mjerodavan


malizia, 13.6.2011
oni jesu produkt Prirode, ali njihova sex. orjentacija nije prirodna jer da su naši preci smatrali da je ona prirodna danas nas ovdje ne bi bilo, a homo bi mogli stvarati "prirodno" potomke.


mišica 666, 13.6.2011
dakle svi ljudi koji ne mogu stvarati "prirodno"potomke su neprirodni.


malizia, 13.6.2011
ne bih manipulirala s rječju prirodno/neprirodno jer Priroda stvara i Ona najbolje razumije svrhu, međutim činjenica je da svrha postanka i ostanka čovjeka na Zemlji je reprodukcija. Kao šta sam rekla nisam za nasilje i apsolutno sam protiv njega, a s druge strane i nasilje je ovo šta oni izvode jer ja jednostavno ne volim te prajdove i općenito javno ispoljavanje nagona jer nas je upravo kontrola istih do jučer razlikovala od životinja. Ostajem pri tome da se prava ne ostvaruju na ulici pa bila ona prirodna ili neprirodna.


jagodicabobica, 13.6.2011
bravo malizia!potpisujem!:)


Bebys, 13.6.2011
tako je malizia...:)


modesty blaise, 13.6.2011
nemam ništa protiv nikoga. svatko nek bira ono što želi biti....ali....ponekad mi se čine kao sektaši...u stvari svi ti kaj nešto žele dokazati znaju se nametati dosta agresivno i to me smeta...ne vidim smisao paradiranja osim izazivanja primitivaca, jer oni kaj nisu primitivni ionak nemaju niš protiv a oni primitivni jedva čekaju iskazati svoju neukost


modesty blaise, 13.6.2011
uf! sad sam sve zmuljala kaj sam htjela reč...:))


pincirotvajler, 13.6.2011
odgovor c


mamacita, 13.6.2011
Odgovor misici666: Ok, jesi li ti ikad vidjela dvije zenske (recimo) krave, macke, kokosi da se "pare" (reproduciraju, stvaraju mlade), ili isto tako dva bika, macka, ili pijetla (naravno da nisi, jer je to NEPRIRODNO). Dakle, to je sto je "pisac time htio reci" pod neprirodno. Ako dvije zene zajedno ne mogu imati dijete, to je sasvim u redu. NO, ako muskarac i zena ne mogu imati dijete zajedno zbog nekih zdravstvenih razloga, onda je u redu umjetna oplodnja, usvajanje. Jer time dijete ce ipak zivjeti Eto, ne smatram sebe primitivcem, nego jednostavno osobom koja razlikuje prirodno i neprirodno.


modesty blaise, 13.6.2011
drage žene među životinjama je normalno da dva ista spola skaču jedan na drugoga...psi su najčešći primjer toga...dakle, ne griješite dušu.....


modesty blaise, 13.6.2011
homoseksualnost kod životinja je normalna pojava....dakle PRIRODNA stvar....štogod mi mislili o tome


Zvonki, 13.6.2011
Ispravak netočnog navoda - za sada se zna samo jedna vrsta životinje (jedna vrsta majmuna) kod koje se uočilo homoseksualno ponašanje. Nikada nisam vidjela istospolne životinje da imaju odnos...


modesty blaise, 13.6.2011
Od 3000 proučavanih, homoseksualnost je zabilježena u oko 450 životinjskih vrsta, poput grizli medvjeda, gorila, bonobo čimpanzi, ovaca, dupina, guštera, pingvina, 130 različitih vrsta ptica, 60% kukaca. Čimpanze i delfini, smatra se, u potpunosti su biseksualni....wikipedija Od 3000 proučavanih, homoseksualnost je zabilježena u oko 450 životinjskih vrsta, poput grizli medvjeda, gorila, bonobo čimpanzi, ovaca, dupina, guštera, pingvina, 130 različitih vrsta ptica, 60% kukaca. Čimpanze i delfini, smatra se, u potpunosti su biseksualni.


modesty blaise, 13.6.2011
uf kopiralo mi se 2x...:))


modesty blaise, 13.6.2011
ispravak ispravka netočnog navoda.....


njanja, 13.6.2011
nemam ništa protiv homoseksualnosti, ali zaista ne razumijem za kakva se to prava bore??


mišica 666, 13.6.2011
odgovor mamaciti: i kad dvi žene odu na umjetnu oplodnju dite živi. ili kad usvoje dite isto živi ne kužim šta si mislila time reć?


mamacita, 13.6.2011
OK. Onda cu i dalje tvrditi (vidim da ima onih koje su pronasle cinjenice da neke zivotinje imaju istospolne sklonosti) da je svaka veza koja nema svrhu nastavka vrste, bile to zivotinje ili ljudi je NEPRIRODNA. Bog (da, eto, uvuci cu i Boga u raspravu, da bude sve ovak na hrpi) je stvorio muskarca i zenu... and ne dvije zene ili dva muskarca (na pocetku... naravno bit ce i onih koji ce na Wikipediji pronaci nesto sto ce i tu tvrdnju pobiti). I dalje tvrdim, tko tkoga voli je njihova privatna stvar, i NEMA potrebe paradirati bilo gdje.


modesty blaise, 13.6.2011
nisam ni ja za parade i ko što njanja reče ne znam kaj s tim žele dokazati ...rekla sam i da mi idu na živce s tim svojim agtresivnim nastupima.....al ne treba izvrčati činjenice kako nam paše...kaj je dokazano je dokazano..mislim na životinje....a kaj se tiče toga ko nas je stvorio..eh...mene su stvorili mama i tata a prvi ljdi su nastli evolucijom...sve ostalo su za mene su bapske priče i čisto praznovjerje


Bebys, 13.6.2011
ako pederi i lezbe zavladaju ZBOGOM ZIVOTE..


mm1209, 13.6.2011
ne znam zašto bebys konstantno nastavlja s tim pogrbnim nazivima??!!! Sramota...............!!!!!!!


modesty blaise, 13.6.2011
mislim da te sexualna orjentacija ne čini boljim ili lošijim čovjekom Bebys....


Marcus, 13.6.2011
eto Bebys, pozdravi se sa zivotom...pederi i lezbe ipak vladaju: http://gayiskreno.blogspot.com/2010/01/popularizacija-gay-osoba-u-politici.html?zx=db9ceb614e1054e5 http://www.zagorje.com/articles/4163/show.aspx


jagodicabobica, 13.6.2011
prirodno je imati duge nokte:) pa mi nokte sjecemo jer nam smetaju:)prirodno je da u neki zivotinja zenka ubije svoje mladunce...ili da zenka ubije onog s kim se parila...ne razumijem se bas puno u zivotinske rabote ali ako se mi naslonjamo na ono sto zivotinje rade jadni smo..


jagodicabobica, 13.6.2011
neko kaze da je to bolest a neko misli da je prirodno...ja mislim da velika vecina homosexualaca su posljedica nemoralnog drustva...mozete me ubjedzivati u sta hocete ali ja mislim tako...vidite sjetite se kako je covjek mali a mozak mu se moze lako isprati...ako je Hitler uspjeo dici citavu Njemacku na noge da istrjebi jedan narod na najbrutalniji nacin zasto onda nebi okolina u kojoj zivimo mogla manipulisati nasim mozgicima da mi mislimo da je to sasvim ok i da u ljubavi spolnost nije bitna?! nasa edukacija je tv-medije a one nam non stop trube glavu sa homosexualcima...


jagodicabobica, 13.6.2011
da me neko pogresno ne razumije..ne smatram da su homosexualci poput nacizma,nego smatram nemoral drustva i medijske edukacije uzrok ovolikom broju homosexualizma!


jagodicabobica, 13.6.2011
odgovor na pitanje: ne podrzavam..i u mom ce gradu biti parada...ne zelim da mi neko pred facu namece sa kim leze u krevet...ne interesuje me!


mišica 666, 13.6.2011
koga neinteresira nek ne gleda. ni mene nije interesirao papa pa ga nisam gledala.


modesty blaise, 13.6.2011
draga jagodice nemoj ni ti mene sad krivo shvatiti jer kažem nisam ni ja za paradiranje ...ali....ko je mene pitao hoću li da mi papa paradira po gradu-niko...nisam ga išla gledat jer me nije interesirao..e pa tak i ti kad homoseksualci paradiraju -lijepo ostani doma....


modesty blaise, 13.6.2011
hehe..mišice ..kak smo u istop vrijeme slično napisale...LOL


modesty blaise, 13.6.2011
i još nešto ...da se mene pita ja bi radije zabranila tipove poput Keruma neg paradiranje...al ne pita me se..::))


mm1209, 13.6.2011
haha modesty slažem se u vezi keruma :))))


lidac0605, 13.6.2011
nemam niš protiv homića...ni protiv njihovih parada,nek paradiraju boli me kita.Čak bi im dala i da se žene...al NIKAD ali NIKAD im ne bi dala da posvajaju djecu


.dada., 14.6.2011
Što se mene tiče mogu paradirati koliko god žele dok god izgledaju pristojno.Jer, ne moraju ljudi sa dječicom i ostali gledati kako se tamo ljubakaju i navlače. Slažem se sa lidac0605.


Rebeka, 14.6.2011
Protiv paradiranja sam. Homoseksualnost se kroz povijest smatrala bolešću i bio je jako mali broj takvih osoba, a danas je to postala moda, a ne neka orjentacija i ne znam ni ja što. Bog je s razlogom stvorio muško i žensko. Da je htio, u početku bi stvorio dva tate ili dvije mame i to bi bilo normalno.Ali ovako, meni to nije normano i nikada to neću prihvatiti. Gdje su bili prije 50 ili 100 godina? Već sada, vide da je to moderno na zapadu, pa zašto ne i kod nas? To je bjes, ništa drugo. Ukoliko vrijeđam osobe koje imaju drugačije stavove i mišljenje, i nije mi žao jer kao što oni iznose, zastupaju i brane svoje mišljenje, tako i ja činim. Znači svi bi mi sada trebali paradirati za neke svoje ciljeve koje želimo usvojiti... To je čista provokacija i sotonizam-neka ispadam zadrta i neandertalna, ali vi modernisti, uzmite Bibliju i naći ćete odgovor na ovo pitanje... Kao kršćanka i katolkinja, živim ta uvjerenja koliko mogu i to ću nastojat prenijet i na svoju djecu... A sada, krenite sa pljuvanjem i osudama :-)


mariola, 14.6.2011
Nemam ništa protiv homoseksualaca ali te parade su mi bezveze. Baš me zanima šta bi napravila bebys ili netko sličnih stajališta da im vlastito dijete jednog dana kaže da je gay?


mišica 666, 14.6.2011
rebeka prije 150 godina ni žene nisu imale pravo glasa. vremena se mjenjaju. žalosnio je samo da u 21. stoljeću ima ljudi koji homoseksualnost smatraju bolešću. što se tiće crkve i koliko je mjerodavna o tome raspravljat reći ću samo da pometu ispred vlastitih vrata. mariola i mene to isto zanima. ali vjerojatno se to njima ne može desiti jer tako ne odgajaju djecu.


Bebys, 14.6.2011
gay je u prijevodu PEDER ako niste znali znaci da to nisu pogrdni izrazi ali briga me za to uopce... mariola U ODGOJU LEZI OSNOVA ZIVOTA


modesty blaise, 14.6.2011
Homoseksualna orijentacija i homoseksualno ponašanje nije isto. Seksualna orijentacija je urođena, a seksualno ponašanje promjenjivo. Do homoseksualnog ponašanja heteroseksualnih može doći u adolescenciji (fazi istraživanja svoje seksualnosti), u dugotrajnoj izloženosti osobama istog spola (bez suprotnog) npr. u vojsci, crkvi, zatvoru, itd. Ta dva termina treba razlikovati....


modesty blaise, 14.6.2011
Homoseksualnost se objašnjava kao mogući nusprodukt homosocijalnosti (istospolnog prijateljstva). Da bi među grupama ljudi, koje su imale zajednički zadatak kao ići u lov, opstao dobar odnos i cilj bio izvršen razvila se homoseksualnost s ciljem učvršćivanja prijateljstva, odnosno bolje emocionalne povezanost. To je imalo za posljedicu veću vjerojatnost pomaganja u nevoljama, a time i doprinosilo očuvanju vrste.


modesty blaise, 14.6.2011
Drugo evolucijsko objašnjenje homoseksualnosti odnosi brigu za potomstvo. Kako je u kameno doba smrtnost bila velika, a o potomcima je ovisilo očuvanje vrste, pretpostavlja se da se homoseksualnost razvila kako bi ti pojedinci (bez vlastitih potomaka) doprinosili brizi za tuđu djecu, čime su im povećavali vjerojatnost preživljavanja....evo iz ovog se vidi da homoseksualnost potiče još iz davnih doba...npr kamenog


modesty blaise, 14.6.2011
ali Bebys žalosno je zaglibiti u ZADRTOSTI....a kad tebe čitam samo dobijem dokaz da je vjera kakvu ti prakticiraš jednostavno PLOMBA na mozak!...sorry


mm1209, 14.6.2011
bebys gay ne znači peder... pronađi pravo značenje te riječi.... Homoseksualnost je bila i bit će uvijek bez obzira na sve, podržavam ih, ljepše mi je vidjeti dvoje ljudi istog spola kako se drže za ruke nego brak između žene i muškarca gdje je žena potlačena i kad mora nositi sunčane naočale da joj se ne vide modrice od muža...to je samo primjer, ali hoću reći da je bolje vidjeti sretne ljude nego bolest, maltretiranje, ubojstva...


modesty blaise, 14.6.2011
e da i još nekaj....engleska riječ "gay" znači "sretan", "veseo", "radostan".


modesty blaise, 14.6.2011
a peder= pogrdana riječ


Indy, 14.6.2011
ja razumijem da oni zele izboriti neka prava kao sto su brak, djeca itd.. ali mislim da to nece na ulici izboriti, nemogu im ja dati ta prava. neka idu na pravo mjesto, pred sabor


njanja, 14.6.2011
bravo mm1209 i modesty...


Bebys, 14.6.2011
homoseksualnost je opcenita rijec koja se upotrebljava u svim jezicima..bas svima jer dolazi od latinske rijeci a gay znaci peder samo sto to vama ljepse zvuci kada se gay upotrebljava u hr. rijecniku...uopstalom jednom prilikom sam rekla da ovdje vise ne bacam bisere...itd...no opet mi se omaklo...sory


JošUvijekNormalna, 15.6.2011
Da, oni su jadni mali ugroženi pederčići koje treba žaliti i podržavati... A što je sa tisućama ljudi koji njih ne podržavaju, kojih nije briga što, gdje i kako rade? Dakle, našu volju, slobodu i demokraciju ne treba poštivati, a njih treba??? Dakle, mi ne smijemo iznijeti otvoreno svoje mišljenje, već moramo pažljivo birati riječi da ih ne uvrijedimo, a vrijeđaju li oni nas??? Sve je ovo politika-90% političara je osobno protiv, ali ne usude se javno priznati da ne izgube svoj ugled, da ne naštete stranci itd. Dobro je rekao jedan bivši političar davno:ma reci javno ja sam peder i točka, šta šminkaš tu neke strane izraze... Tek kada bi dva pedera ili dvije lezbejke u zatvorenoj prostoriji dobili dijete, onda bi ih priznala, a ovako-to su samo bolesnici koji su rak rana normalnom društvu i vrijednostima koje bi trebale postojati...


mariola, 15.6.2011
babys, nema odgoj veze s tim. poznam nekoga koji je odgajan u katoličkoj vjeri u kojoj obitelj znači muškaraci žena ali eto on je postao gay. I ista ta katolička obitelj je prihvatila svog sina kao normalnog a ne bolesnog. Moje je pitanje kako bi ti i tebi slične reagirale da vam dijete danas sutra kaže da je gay? To nam se može dogodit svima.


mm1209, 15.6.2011
jošuvijeknormalna postala nenormalna


mišica 666, 16.6.2011
mm1209 svaka čast i tebi i modesty. ma ne vrijedi se trudit. neke stvari se nemogu nekima dokazat i to je to. :D


modesty blaise, 16.6.2011
jošuvijeknormalna ti bi set_rebala uputiti na "ljetovanje" u Vrapče!....


NIKy, 16.6.2011
modesty, ti si meni legenda :))) prejaka si!!! ali slažem se sa tobom u puno stvari..svaka čast! i ja sam gledala dokumentarac gdje su malo potankotije objasnili o homoseksualizmu. dakle,još dok se razvija u majčinom trbuhu,zna se dogoditi da se ne razvije dovoljna količina npr.muških hormona (naravno kod dečkića) i on se već rodi naklonjen istom spolu.niti malo svojom krivicom. takav se rodio! e takvog ga Bog sigurno nebi stvorio..pa di je tu onda Bog...to je samo moje mišljenje. btw,poznajem slučaj gdje je osoba od puberteta naginjala istom spolu,nikad ju nije privlačio suprotan spol..dakle jo dok je ta osoba bila djete,dok o nikakvoj homoseksualnosti još nije znala.


anoniman, 16.6.2011
Bravo modesty. Svaka čast na trudu,iako mislim da ne vrijedi:) Homoseksualnost je genetski uvjetovana,ti ljudi ne mogu birati,kao što ni mi nismo birali da budemo hetero. Homoseksualnost je široko rasprostranjena u prirodi,samo što je društveno neprihvatljiva. Mene užasavaju ovi "normalni"sa svojim stavovima o gay populaciji koji već danima isplivavaju po novinama:(


pticica, 16.6.2011
odgovor c


bubaMaja, 17.6.2011
neću glasati, samo ću reći svoje mišljenje. jako je žalosno da postoje ljudi koji ne mogu prihvaćati različitosti kakve god one bile. osoba nije manje vrijedna jer se seksa s osobom istog spola. s kim i kako se netko seksa, stvar je tih dvaju osoba. a oni koji prozivaju nekoga na osnovu toga jadni su ljudi koji očito nemaju zadovoljstvo u vlastitom životu. opet svatki ima pravo na svoje mišljenje pa neću ovdje komentirati tuđa mišljenja od kojih su me neka osupnula! paradiranje u bilo kojem smislu ne podržavam, ne zato što je homo skup nego zato što to nema veze s pravima homoseksualaca nego s političarima koji žele iskoristiti ovo u predizbornoj godini. nevjerojatno je kako uvijek kad su izbori bude više frke oko ovakvih skupova!! ali o tome se neće pričati... bitno je samo tko je peder - e pa peder je svatko tko ne prihvaća razlike, jer je to naziv karakterne osobine, a ne spolne orijentacije... kao i razlika između pič.. i piz.. (da prostite na izrazu)


Ninjago, 18.6.2011
Bravo buba Majo!


njanja, 19.6.2011
bravo buba Majo!!!!!!!!!!!!!!!!!



Komentiraj!




Preskoči ovu anketu i prikaži sljedeću >>
Napravi svoju anketu >>



Anketa

Za mame dojilje.
пеперутка16

Malo čudno pitanje ali me zanima: da li su mame dojilje probale vlastito mlijeko?

Oznake

Sve najbolje!