|      
Želiš odustati?
Prije nego potvrdiš svoju odluku, upoznaj se s posljedicama.
Ukoliko potvrdiš odustajanje na tvoje ćemo osobno računalo postaviti cookie kako bismo te pri dolasku na portal tijekom natjecanja od 17.-23.12., prepoznali i omogućili ti nesmetano korištenje portala, bez prikazivanja ikona sponzora odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, morat ćemo ti oduzeti sve prikupljene bodove. Odustajanjem, nažalost, gubiš i pravo na osvojene nagrade.

Želiš li još uvijek odustati?
Korisnici na ovoj temi: nitko
  Odštampaj
Stranica: [1]
Korisnik
Poruka << Starija tema   Novija tema >>
   test e kuur. Hoe aan te komen - Koop kabeljau...
18.12.2024 3:36:39   
feromed
Op zoek naar eersteklas medicijnen zonder dat u uw huis hoeft te verlaten? Zoek niet verder! Onze vertrouwde online winkel biedt u een uitgebreide selectie hoogwaardige producten tegen onverslaanbare prijzen. Profiteer bovendien van terugkerende kortingen op extra's. Met ons ultramoderne betalingssysteem kunt u er zeker van zijn dat uw transacties veilig en vertrouwelijk zullen zijn. Begin nu met winkelen!
test e kuur == Koop medicijnen van hoge kwaliteit tegen gereduceerde prijzen. Klik hier = http://url-qr.tk/pharmacy = Winkel nu.
Uw vertrouwde online apotheek (snellere levering, meer betaalmethoden, maar minder opties) == Ga naar de apotheek. == http://url-qr.tk/DrugStore ==
- Snelle levering en morele verplichting.
- Loyaliteitsprogramma voor frequente kopers.
- Veilige online transacties.
- Tot 70% goedkoper dan uw lokale apotheek.
- Gedetailleerde productinformatie
- Discrete verpakking
- Lage prijzen voor hoogwaardige medicijnen.
- Uw volledige tevredenheid is gegarandeerd of uw geld terug.

Koop met Visa
Goedkoop vereist voor online verkoop zonder recept
Koop online generiek
Koop Mastercard
Bestel met Visa
verkoopprijs
Bestel online
Online kopen Geen recept vereist
Koop in het buitenland zonder recept
Online aankoop met Mastercard
Hoe aan te komen
online medicijnen nachts
goedkoop bestellen
Bestel het merk legaal het goedkoopst
Verzending nachts

Ik had wat vragen over een test e 250, npp kuur 300 mg per week Het is een cut kuur aangezien het raadzaam is als je gaat cutten dit in een kuur te doen En vooral naar een bulk kuur Mijn vraag is Npp ga ik 3 keer per week zetten 100mg per keer En test e 250 een keer per week Jul 19, 2022 · Je hebt al 20ml Test E , brouw daar een kuurtje van 250mg de 1e 8 weken, dan 6 weken uppen naar 375mg (2x pw injecteren met 1ml spuit en BD27G(grijs) 19mm voor quad en 26G(bruin) 13mm in schouder) forum bodybuilding nl topics test-e-npp-masteron-cycle 436938forum bodybuilding nl topics test-e-npp-mast-e 415696In mijn vorige kuur zat ook Tren-E op een dosis van 420 mg per week Daarom had ik het idee om nu een hogere dosis te nemen, maar ga toch kijken wat het doet op de voor gesteld dosis Verhogen kan altijd nog Kuur week 1 - 2 frontload: 300 test ent 600 tren week 2 - 12 210mg test e (per week) 0,5 ml 300mg ml E5Dforum bodynet nl forum doping 49671-6-weken-test-e-winstrol-kuurApr 27, 2016 · In mijn vorige kuur zat ook Tren- E op een dosis van 420 mg per week Daarom had ik het idee om nu een hogere dosis te nemen, maar ga toch kijken wat het doet op de voor gesteld dosis Verhogen kan altijd nog Kuur week 1 - 2 frontload: 300 test ent 600 tren week 2 - 12 210mg test e (per week) 0,5 ml 300mg ml E5D E Y Ben aan het kijken naar een tweede kuur Eerste kuur was 12 weken test e 500 mg Ongeveer 10 kg aangekomen en uiteindelijk 80 82 overgehouden Stats: 1 70 80kg Vp 13% Wil over een paar maanden aan mn tweede kuur beginnen die opgesplitst is in twee delen met als doel massa en droger Had het volgende schema in gedachte: 1-12 test e 250mg (1xpw)Na 6 jaar naturel trainen, heb ik besloten om aan mijn eerste test-e only kuur te beginnen Onderhand begonnen aan week 8, en ben ik volgens de weegschaal 4 kilo aangekomen Dat zonder een zichtbaar verschil in toename van body fat Eet ongeveer in een surplus van 300 kcal forum bodybuilding nl topics test-e-npp-kuur 422343Dat gezegd hebbende, ik zit te denken aan een volgende kuur welke luid als volgt: Week 1-12 Test E 375 of 500mg Week 1-12 Bold 600 of 800mg Week 2-16 HCG 2x 500IU Week 16-20 clomid 25mg Tijdens deze kuur ben ik van plan te cleanbulken forum bodybuilding nl topics eerste-kuur-test-e-500mg 408770forum bodybuilding nl topics kuur-check-test-e-boldenone 427402May 20, 2017 · Besloten om een goed kuur logje bij te houden voor mijn volgende blast, momenteel in mijn 3e week van mijn cruise met 300 mg test e per week, vanaf aankomende week 125 mg test e per week current stats: Gewicht: 96 kg BF: 11 5 % Lengte: 1 87 m Afgelopen wedstrijd was jbc 2017 en daar slecht geëindigd omdat ik gewoon 10 kg droge massa tekort kwam forum bodynet nl forum doping 53109-boldenone-test-e-dianabol-kuur--- gelderlander nl drie-jaar-nadat-hartkwaal-ineens-een-einde-maakt-aan- forum bodynet nl forum doping anabolen 57745-test-e-tren-e-kuurplanwk 1-4 40 mg dianabol PD wk 1-16 500 mg Boldenone PW Discussie: wk 1-17 250 mg Test E PW Iemand ervaring met deze verhouding? Eerder 500 om 500 gedaan goede resultaten, maar probeer met deze kuur de Test zo laag mogelijk te houden (acne, water ret, plofkop etc ) maar uiteraard seksdrive op 0 vermijden May 29, 2017 · Deze kuur is de basiskuur, zoals op DBB veel aangeraden wordt: WEEK 1-12: Test- e 500mg (2x250mg) WEEK 1-14: hCG 1000IU (2x500IU) WEEK 14-17: Clomid 25mg ED; WEEK 1- : Roaccutane 10mg ED (opbouwen indien nodig tot max 40mg) Test- e wordt 2x per week gezet Nolvadex hou ik bij de hand, moest er gyno of andere oestrogene bijwerkingen optreden forum bodybuilding nl topics test-e-only-cycle-12-weken 430950De diagnose was onverbiddelijk: hij mocht nooit meer voetballen Hartproblemen De profdroom van Lars Nabbe spatte keihard uiteen De Brabander werd maar trainer van zijn vrienden in de Apr 20, 2017 · Ik weet dat test- e tussen week 4 en 6 pas gaat werken, maar toch maak ik me lichtelijk zorgen, Ik verwacht met deze kuur 6 8 kilo aan te komen, kan dat dan echt zo snel vanaf week 6 tot 12? in 6 weken tijd???? Anyway Ik hoop dat ik wat reacties tips krijg van jullie Ik hou jullie op de hoogte ! Mar 13, 2016 · Vandaag ben ik begonnen aan mijn eerste kuur : Wk 1-6 -Test E - 300mg EW Wk 1-6 - Mast E - 200mg EW Nakuur 10 dagen na de laatste inject ga ik 10 dagen Clomid op 50mg ED pakken De reden dat ik deze relatief lage doseringen heb genomen is op aanraden van Cools Hij is voorstander van lagere doseringen voor een korte periode (6 weken) Dit gaat niet goed man, ten eerste een kuur met lange esters is 10 weken beter, naja beter interessanter ten tweede om de 2 dagen prikken is 600 700 test e per week als eerste kuur, veel te veel man Eerste kuur winstrol injecteren??succes maar dat gaat je nog lang bijblkijven dit eerste kuurtje privibol ios proviron?Jun 12, 2018 · E Y Ben aan het kijken naar een tweede kuur Eerste kuur was 12 weken test e 500 mg Ongeveer 10 kg aangekomen en uiteindelijk 80 82 overgehouden Stats: 1 70 80kg Vp 13% Wil over een paar maanden aan mn tweede kuur beginnen die opgesplitst is in twee delen met als doel massa en droger Had het volgende schema in gedachte: 1-12 test e 250mg (1xpw) Deze kuur is de basiskuur, zoals op DBB veel aangeraden wordt: WEEK 1-12: Test-e 500mg (2x250mg) WEEK 1-14: hCG 1000IU (2x500IU) WEEK 14-17: Clomid 25mg ED; WEEK 1- : Roaccutane 10mg ED (opbouwen indien nodig tot max 40mg) Test-e wordt 2x per week gezet Nolvadex hou ik bij de hand, moest er gyno of andere oestrogene bijwerkingen optreden Beste lezers, Graag wil ik jullie mening over een kuur waar ik al langer aan zat te denken Heb 5,5 jaar trainingservaring Dit had ik in gedachte als cycle Week 1-12 test e 250mg Week 1-5 NPP 400mg Week 5-10 Masteron 400mg HCG 2x 500iu laat ik wekelijks mee lopen Nakuur zal nolvadex
https://data.aurora.linkeddata.es/sv/user/speaktucbuzzsi76822?__no_cache__=True Tramadol
https://www.ingrammicroresellerapplication.com/forums/support-forum/848c54f2-41bc-ef11-95f5-7c1e52398eae Misoprostoli
https://data.aurora.linkeddata.es/da_DK/user/backcyrevand66410?__no_cache__=True Finasteride
Neposredna veza do poruke: 1
Stranica:   [1]
Stranica: [1]
Idi na:

Anketa

Brrr...
пеперутка16

Da li ste se ikada na bilo koji način susrele s nečim nepoznatim, bilo šta u smislu nama ljudima nadnaravnog?! Duhovi, vrag, šejtan......

Oznake

Sve najbolje!

Nekoliko korisnica i korisnika koji danas slave rođendan:

Čestitamo!