Veceras sam prisustvovala roditeljskim sastanku za svog sina koji ide u 5. razred. Naime, kraj je skolske godine, i vecinom je sta je tu je, no peti je razred sam po sebi veliki skok, i gradivo je dosta kompliciranije od 1.-4. razreda. U nasem kolektivu ima dosta djece ciji roditelji uopce ne vode racuna o djecjoj domacoj zadaci i sta uce i koliko uce, i onda, pred kraj sk. godine dodju na sastanak i saznaju da imaju probleme sa jedinicama, ne napisamnim zadacama. Moje pitanje je, koliko vas koji imate stariju djecu, kontrolirate djetetovu zadacu, i pratite sta vam dijete uci i koliko uci? Ja moram sa svojim sinom biti na skoku svaki dan, ako ne propitkujem za zadacu on bi to nonsalantno i mozda bi ili ne bi napisao. Priznam, moje dijete jos muku muci sa hrvatskim jezikom (ne sa ocjenom nego sa razumijevanjem zbog dvojezicnosti), no veceras sam imala priliku cuti da djeca koja nemaju problema sa jezikom, dakle pricaju i razumiju bez problema imaju jako lose ocjene. I istoj toj djeci se roditelji bas puno ne petljaju u njihovo ucenje, zadace i ne kontroliraju toliko dijete da vide sta rade.
Moj je stav, da je u redu dijete uciti odgovornosti, no u isto vrijeme je vrlo potrebno biti roditelj i nadgledati dijete u njegovu radu, jer ja ga imam do 18. godine, Do tada je maloljetan, i pod mojim je budnim okom, nakon toga je svoj na svome. Nadajmo se da ce sav moj trud biti pozitivan. Cak i sada razrednica nam napominje da se vise moramo baviti nasom djecom. Istina, dijete u skoli ne nauci svo gradivo, potrebno mu je pomoci oko usvajanja odredjenog programa. Tko bi to djetetu trebao pokazati ako ne roditelj? Ja ucim paralelno s njim. Imam osjecaj da svaki ispit sto ga on priprema, i ja usvojim. Da se razumijemo, imam 4 djece, svako dijete zahtijeva drugaciji pristup, ali bez individualnog rada kod kuce, ne vidim kako bi to dijete moglo savladati gradivo koje mu je ponudjeno. Svaka cast onima koji su samostalni, ali ovo je upit za one cija su djeca prosjecna.