MiniMama -> RE: Odmah na porodiljni (8.7.2010 8:57:18)
|
Ninolina, da ti odgovorim kako ja nemam pravo na porodiljnu naknadu. kada sam išla predati papire za porodiljnu naknadu, predala sam potvrdu da sam redoviti student (odbiješ minimalac kao i nezaposlene majke, ali moras donjeti ili potvrdu s burze ili potvrdu da si redoviti student). i dođem s potvrdom, ali teta kaže da datum izdavanja potvrde treba biti NAKON poroda (rodila 4.06, potvrda izdana 02.06) i da donesem svježu potvrdu. dođem na faks, ovi imaju novi sustav i ne mogu mi izdati novu potvrdu jer je teta na bolovanju koja to sve radi, a nitko drugi na referadi to ne zna. idem opet kod tete, teta mi kaže da nema problema, da dodesem kad dobijem potvrdu "novceki vam nece nigdje pobjeci". dođem opet na faks, presli su u potpunosti na studomat, cijela referada je na kolektivnom godisnjem. prof mi gleda dosje u racunalu i kaze da mi je vec izdana potvrda s tim ciljem i da sta ga maltretiram. odem ponovo kod one tete koja mi kaze da se vratim prvog devetog kad referada otvori i da se ne brinem da ce mi onda isplatiti u prvoj rati sve zaostatke. da se ja nista ne brinem. i ajd dobro. odem na more, vratim se s mora i pravac u referadu, dizem tu hebenu potvrdu. idemo kod tete za porodiljnu naknadu u klovicevu, predajem konacno te papire i šok. ne gospođo, rok vam je 30 dana nakon poroda za predaju zahtjeva za porodiljnu naknadu! nista, pisem zalbu i urlam tamo da su mi ONI REKLI da dođem u devetom mjesecu. i zena me uvjerava da oni sigurno nisu takvi cjepidlake i da bi mi uredno zaprimili zahtjev i bez ikakve potvrde o redovitom skolovanju. pisem zalbu, zabla odbijena. pisem jos jednu zalbu i ta odbijena. tako da ti ja draga od ove drzave nisam kune dobila osim onih 2500 kn od hzzo-a za pomoc za novorođence. jest i muz dobio od zagreba (jer ja na to nemam pravo) ali to je moja greska sta sam dopustila da se njegovoj maloj kupi nova soba za doma. kao, nova beba je tu, idemo kupiti njenu ljubav da ne bude ljubomorn