Ringeraja.hr koristi "kolačiće" za pružanje boljeg korisničkog iskustva, praćenje posjećenosti i prikaz oglasa. Postavke prihvata kolačića podesite u vašem internet pregledniku.
Nastavkom korištenja smatra se da se slažete s korištenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".
Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: nitko
|
|
Korisnik | |
|
|
RE: ovo niste znali o meni... 26.4.2009 9:54:50
|
|
|
|
novamama
|
IZVORNA PORUKA: Thea IZVORNA PORUKA: tonkica Išla sam na audiciju za spikericu na radiju, ali nisam prošla. I ja ja sam prošla to mi je bio prvi posao nakon srednje
|
|
RE: ovo niste znali o meni... 26.4.2009 13:35:19
|
|
|
|
Zvonki
|
Provela godinu dana u samostanu jer sam htjela postati časna sestra.
|
|
RE: ovo niste znali o meni... 26.4.2009 13:49:35
|
|
|
|
nemirna mama
|
plesala u folkloru 3 god. udala se s 18,5 god u 4. razredu ekonomske škole... maturirala sam u roku sa svojiom generacijom pjevala sam kao pjevač amater na doooooosta zabava... (veli mm kako je oženio cajku ) malo zaje..... i on je pjevao samnom a sad sam udana za njega...bavimo se poljoprivredomi stočarstvom.... imamo oko 80-ak kravica od čega oko 25 teladi.... i imamo konje oko 25 grla hrvatskog posavca... ne dojimo krave...u sustavu smo krava-tele i držimo ih za proizvodnju mesa...a i konje...talijani kupuju od nas.... dvoje djece i treće na putu i sve radio moj dragi mužić i ja.... premda živimo sa njegovim roditeljima i to bi bilo to što se mene tiče
|
|
|
|
RE: ovo niste znali o meni... 26.4.2009 19:40:14
|
|
|
|
gljiva
|
Svirala harmoniku, trenirala košarku, pjevam u zboru, al sam trenutmo na porodiljnom
|
|
|
|
RE: ovo niste znali o meni... 26.4.2009 22:15:34
|
|
|
|
tikica_69
|
IZVORNA PORUKA: Florijan Jakov bila sam ofarbana pola glave plavo, pola smeđe Ti si dokaz da se moda stalno vraca
|
|
RE: ovo niste znali o meni... 26.4.2009 22:16:50
|
|
|
|
novamama
|