malica -> RE: Prehrana u vrtićima u Rijeci? (13.9.2012 10:35:51)
|
Uh kakva sam ja baba kad sam u jaslicama prigovorila na menu za "bebe" od godinu i tjedan dana, jer mi nije bilo jasno kako im daju ćufte (masno do bola) ili home made salatu od tune, a da ne govorim o florescentnom multivitamin soku:(. No na stranu, pobornik sam zdravstveno ispravne hrane. Svakako mislim da u vrtićima ne bi trebalo biti brze hrane jer osim kalorijske vrijednosti, nutritivno su goli. Kečap je zdrav, istina, al je u ketchupu zdrava rajčica a ne ostali dodaci. Salama poput šunke ili bilo koje druge salame nemaju NIŠTA" zdravo" u sebi, al to ne znači da doma nije ponekad na meniju kao i pizza. Što se tiče povrća i proljeva ne slažem se s tim, ako dijete ima mekanu stolicu jer jede u vrtiću to nije niti od povrća niti od mesa nego od gomile masti koje koriste u pripremi . SUper mi je da u vrtiću steknu dobre navike za obroke, znači jela na žlicu, šareni tanjuri(zbog povrća) jer kroz tjedan dok radimo, nažalost doma ne možemo organizirati obroke koji bi bili nutritivno vrijedni. Naš je odabir što jesti vikendom. A što se tiče pripreme bez ulja mi recimo ne pohamo i klasični pomfrit ne pripremamo. Pohamo na papiru za pečenje u pećnici, a krumpririće znamo narezati na kriškice, u posudi ih malo namastiti i dodati ev začine i opet ih rasporediti na papir pa u tepsiju i u pećnicu. Apsolutno se ne slažem i odbijam prihvatiti izjavu da djeca nisu debela zbog prehrane nego zbog bolesti (naravno ima izuzetaka) ali hoćeš li reći da svako dijete koje se smatra debelim ima metabolički ili hormonalni poremećaj? Nemojmo se zavaravati. Ne mogu reći da su naši obroci uvijek dobro koncipirani, ali bar se trudimo. Stava sam da dokle god mogu kontrolirati ću osigurati da se što zdravije hrani, ali nismo isključivi. Da barem za početak ima kakav takav start što se tiče navika. Ne smatram da će moje dijete biti psihički oštećeno jer nije probalo sve što se nudi. Isto tako nisam za metodu "izgladnjivanja", ali nisam ni za metodu da im uvijek nudimo zamjenu.
|
|
|
|